Tisdag.

Okej, cirkus 20 minuter på att knappa som fan med mina fransk manikyrerade fingrar.
Sen är det dags för lektioner, 2 stycken idag, 3 igår.
Idag har jag klurat ut lite roliga och nyttiga övningar inför hopptävlingen som kommer äga rum på Söndag.
Det har varit hård träning senaste veckorna för mina elever och de har blivit ordinerade grötfrukost och tidig sänggång på lördagkvällen.
Jag tror att jag är mer taggad än vad mina elever är ibland faktiskt, klart man vill att de ska prestera så bra de bara kan.

Hur som haver, så halv ligger jag i soffan och har lite ångest över att gå ut i denna jävla blåst.
Om en ande i flaskan sökte upp mig skulle min önskning vara att ta bort all jävla blåst, underbart det skulle vara.
Sune ligger också bredvid mig, gissa vem som tar störst plats jag eller Sune.
En ledtråd: börjar på S och slutar på UNE.
Vi var ner till våran hoppaddock förrut och sprang likt gaseller, hoppade över hinder och hade mysigt.
Vi båda var helt slut och det var på den vägen vi båda två hamnade här...i soffan.

Japp det var nog det skrivandet jag han med för nu bör jag sätta på mig ett ansikte, med våld försöka borsta igenom min toviga peruk och eventuellt dra på mig lite klädpaltor som håller blåsten ute.

Ha det gott.!
Love M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0