Söndag.

Japp söndag idag och det är min lediga dag.
Städning, disk, tvätt och stök är vad som skall fixas.
Dessvärre får jag väl göra det själv antar jag.
Sambon är på match medans jag och den inte så lilla Sunisen halv ligger i soffan en stund, men snart blir det att ta tag i saker och ting vill jag lova.

På förmiddagen var det fint väder och då passade jag på att vara ute så mycket som möjligt, blev till att prata med lite föräldrar till sköthäst-barnen och dricka te i solen.
Några små blommor fick jag ner i rabatten också vilket känndes otroligt skönt, ett steg i rätt riktning till att få en ordentlig trädgård.

Nu regnar det i Särslöv, men det gör ingenting, det luktar ändå gott ute och de gröna träden förgyller dagen ändå.
Ännu bättre är att jag blir lite tvingad av att vara inne och städa, för vem vill vara ute och bli blöt.?

Snart kommer det komma upp lite fräscha bilder på Sune också, Jag och Hanna var ute i en hage med hundarna igår och fotade för fulla muggar.
Så bilder kommer på min lillprins.

Nu ska jag hänga upp lite tvätt och slänga i nästa maskin.
See you folks.!
Love M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0