Onsdag.

Jag började med att skriva Tisdag i rubriken, helt övertygad om att det var just Tisdag, efter en extra check i min kalender ser jag nu att det är Onsdag..ooops.
På tal om kalender så måste jag köpa en ny sådan.
Den har varitsom helt bortblåst och för ett tag sedan kom den fram i förklädnad i form av dammtussar och söndertuggad.
Vad hände där egentligen? Min gissning är att den legat under soffan där en liten hund vid namn Sune hittat den.
Ja en ny kalender bör (läs: ska) införskaffas omgående.

Som jag skrivit innan för typ en vecka sen har det hänt en hel del.
Jag har skaffat mig ett jobb till och jobbar nu ihjäl mig, haha ne då, men jag jobbar allt nu än innan ialla fall.

Idag har jag jobbat i stallet till kl 12 då jag var klar med allt, så nu har jag varit ledig fram till kl.16 få lektionerna drar igång.
På mina lediga timmar har jag diskat, tvättat två maskiner tvätt, bakar kola-kakor (mitt nya beroende), käkat lunch och nu sitter jag och slösurfar, mest troligt i en halvtimme till.

Tänkte att jag ska slänga upp lite bilder för att visa att jag faktiskt lever och att det inte är någon som kapat min blogg och utger sig för att vara mig.
Långdragen historia men vem vet, det finns folk till allt.

Soooo, here it comes.



Okej, jag insåg att det inte fanns så smickrande bilder i mobilen på just mig, så det fick bli en på Sune då .
Ha det gott.!
Love M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0