Torsdag.

Veckorna går och veckorna kommer.
Nu är det mars och denna månad kommer vi ju faktiskt att flytta.
Jag är stressad, jag vill ha allt gjort på en och samma gång, stressar upp mig själv alltså.
Måste lära mig att ta det lite lugnt.
Fick senast igår skäll av världens bästa Marie som sa att jag måste skärpa mig.
Jag får ta och prova det kanske.

Sune har kommit in i en liten trotsperiod.
Igår rymde han från jobbet och sprang till grannarna.
Idag stal han mat ur min handväska och ser nu mer ut som en badboll.
Nu ligger han iallafall och fiser illa.
Hovslagaren var hos oss idag och Sunisen var snabb nog och tog lite hovbitar vilket resulterar i otroligt äckliga fisar.
Kanske ska jag prova hänga en liten doftgran i svansen på honom.

Ne nu ska jag fixa lite här hemma innan det är dags för sängen.
En liten promenad nu.
Love M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0