Torsdag.

När fan han det bli Torsdag.!
Jag är verkligen helt lost på vad det är för dagar, eller njaa jag vet ju vilken dag det än men vart tar tiden vägen.?

Jag är ruggigt less på att åka buss nu vill jag lova.
Gillar det inte alls, tänk så mycket tid jag kunde ha sparat om bilen funkade och pengar framför allt.
Det är inte ett dugg billigare att åka kollektivt, inte dit jag ska i alla fall.
Första bussen 29spänn, andra bussen 15 och detta bara enkel resa, 1.3 mil är det.
Om man då skulle slå ut det på hur mkt det kostar att åka bil, jo tänk att bilen drar en liter milen, då blir det 1,3liter gånger 13= 16,9kr, nu drar ju inte bilen riktigt 1 liter/mil men då lägg till lite för slitage och hej hopp så kostar det 20 pix att åka bil och 44 kr att åka buss...Rimligt??
Nää, fixa min bil för i helvete, jävla skit MEKONOMEN!!!
Ja jag är riktigt jävla förbannad.!!!

Lite chips och jag blir glad igen.
Provar det nu.
Love M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0