Måndag.

Starten på en ny vecka.
Jag är taggad, nu var jag i valet och kvalet om jag ska berätta varför jag är taggad men det har jag redan skrivit tusen gånger.
Nåväl det tåls att säga igen.
Vi flyttar den 1:a, nästa fredag, om det inte är ett april skämt vill säga.

Jag börjar lite senare idag, så jag ska hoppa på bussen vid 11 taget.
En dusch och lite fix innan ska avklaras.
Sune ska åka med på bussen, vi får då se hur han tycker att det är att åka buss, för min del blir det lite roligare.
Jag sitter hellre bredvid Sune än en svettig pendlare/pensionär/någon annan skrämmande människa.

Igår blev det en hel del packat, men jag kommer ingenstans, det är så otroligt mycket skräp som man samlar på sig, jag har nog en hamstrare till sambo.
Men igår blev iaf 3 sopsäckar utslängda och fler ska det bli, jag ser ljuset i tunneln.

Nu duscha.
Love M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0