Fredag.

Sune snarkar, tänk om en annan också kunde sova så där mitt på dagen.
Jag ska snart göra mig iordning för att åka och ha 2 lektioner ikväll, vilket jag ser fram emot men jag önskar att dagen hade varit längre så jag hade hunnit det jag tänkt göra idag.

Flytten närmar sig med stormsteg, jag vet att jag har skrivit det innan, men jag är verkligen stressad.
Idag har i alla fall vinden fått sig en genomgång, mycket är slängt och mycket är omorganiserat.
Jag har kommit fram till att vi kommer få slänga mer grejer när vi väl är på plats för jag tror inte vi kommer hinna så mycket mer innan vi flyttar.
Jag är nöjd så länge allt ligger nerpackat när dagen kommer.

Det är hårda bud för mitt lilla troll, 5 månader och trotsig som få.
Stryp-halsband är inköpt och vi tränar med det titt som tätt, som sagt han är bara 5 månader.

Till alla er som läser detta :
Om vi möts så snälla ignorera min hund och hälsa på mig först.
Detta för att han ska fatta vem det är som har komandot.
Självklart kan ni få hälsa sen.

Nu blir det en racer-dusch och lite make.
Have a nice one.!
Love M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0