Lördag.

Nu ger jag upp.
Skiter i den där jävla mallen, den sög ju hårt i alla fall.
Blev inte direkt mer taggad till att skriva, snarare tvärt om.

Jag är i alla fall frisk, nästan.
Bara lite småhosta och snorande kvar, men det blir bättre dag för dag.
Långvarigt skit jag drog på mig, verkligen.

Sune blir bara större, det ar nästan så man ser med blotta ögat att han växer varje sekund.
7.5 kilo valp och mer kommer det bli.
Den lilla hulliganen är verkligen mammas kille, han har kommit på att bästa sovstället är på mig eller tätt berdvid.
MysPelle.!

Timmy är ute och svirar ikväll efter vunnen träningsmatch vilket betyder att jag och lilleman är själva hemma.
Vi äter gott och dricker också gott för den delen.
Men en film hade inte varit fel, synd bara att jag inte förstår mig på den där jäkla maskinen som ska kallas Ps2.
Funderar på om jag ska hyra en film via telia, maybe, det är lätt och smärtfritt.

En månad kvar, sen ska vi flytta, destination hemligt.
Jag känner mig extremt stressad,varför vet jag inte, jag har ju redan börjat packa.!
Mycket återstår.

Bilen är sönder, mer orkar jag inte säga utan att kvällen ska vara förstörd av irritation.

Nu en liten kiss, påpekar att jag menar för Sune.
Ha det gott.!
Love M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0