Torsdag.

Inga lektioner idag, vilket i sig är ganska skönt.
Skönt att vara ledig, men det är inte kul att vara ledig när man inte kan ta sig någonstans.
Hade velat åka och handla, men icke sa nicke.
Känns inte så spännande att åka buss med en massa matvaror och sen gå sista biten med stora matkassar.
Visst har jag en karl som kan bära, men jag tror vi skulle behöva lite mer än så.
Jag hatar att vara så här låst.! Jag vill kunna åka när jag vill och vart jag vill.

Igårkväll var det myskväll med Hanna, hårfärgning stod på schemat och det vart väl bra.

Ne men allvarligt talat..nu skiter jag i att skriva mer idag.
Jag är nere, sur, arg, ledsen och det blir fan inte bättre av att försöka dölja skiten.
Tack och adjö.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0