Tisdag.

Sitter med jordens magknip och slöar mig en liten stund.
Jepp vi har nu flyttat..för en vecka sen..
Trots dålig uppdatering så är allt fint med mig och resterande delen av lilla familjen Andersson/Viberg.

Flytten har gått bra, slitigt eftersom jag och Timmy flyttade allt själva, men det har gått bra.
Nycklarna till gamla lägenheten är överlämnade och nu kan vi börja leva det som nu ska bli normalt.
Mycket är uppackat, men det är mycket kvar.
Jag skulle behöva en dag på Ikea med någon annans kontorkort sen skulle det vara fixat.

Tröttheten har tagit över min kropp och vill tydligen inte ge med sig.
För trött för att packa upp, för trött för att fixa här hemma, för trött för att le, för trött för att orka med mig själv.
Att ställa om till sommartid och flytta samtidigt tog knäcken på mig.
Jag mår bra, jag är bara trött.!

Nu ska jag ta min trötta kropp och gå ut och jobba igen så jag blir klar någon gång idag.
Två lektioner ikväll, håller mina tummar för bättre väder så vi kan rida ut.
Hjälp till med era också.
Love M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0