Måndag.

Sen jag bloggade sist har det tydligen gått och blivit vår ordentligt, med mina mått sommar.

Påsklovet är förbi och det har varit underbart.!
Sol hela veckan och en massa har blivit gjort här hemma, i trädgården alltså.
Inne är det samma stök som nu blivit "vanligt", men det reder upp sig snart det med.
Tillbaka till trådgårdssnacket, jo den biten trädgård vi har var förr en stor brädhög och en hel del ogräs.
Allt är borta och nu planeras det att köra med jordfräsen både en och två gånger.
Lägga sand, padda och sen läggas plattor till en stor uteplats.
Jag tog mitt förnuft till fånga och insåg att jag aldrig i hela mitt liv kommer att ligga på knä och plocka ogräs i landet en hel sommar, så uteplats it is.!

Som sagt det är nästan sommar och jag ska nu gå ut och lägga mig i en solstol och läsa några sidor innan jag ska dra igång lektionerna för idag.
7 veckor till sen slutar denna terminen, vart nu all tid tog vägen har jag ingen aning om, men 7 veckor alltså sen är det dags för ridläger.

Solen kallar på mig.!
Love M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0