Fredag.

Lunchtips, någon?
Helt utan fantasi idag, eller är det kylskåpet som är tomt.?
Timmy ska handla med sig på vägen hem.
Känner min lite kräsen och är inte alls sugen på min gamla matlåda som ligger i frysen.
Jag vill ha något gott och laga det nu.
Gjorde pannkakor igår som jag tänkte att jag kunde smaska på idag, men både jag och Timmy var hungriga som vargar och inte en endaste liten pannkaka blev över.
Hmm, ska rota igenom kylen och se vad jag hittar.

Det blåser storm, jag vill inte vara ute, jobbade järnet imorse och blev klar tidigt, bara lektionerna kvar.
Imorgon blir det bättre förhoppningsvis och jag håller tummarna för att det blir tipptopp väder på Söndag då det står uteritt på schemat med tjejorna.

Nu, Mat.!
Love M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0